آیا سوالی دارید؟

_

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

نحوه خرید از شما چگونه است؟

پس از تایید نوع محصول توسط شما، در مرحله اول خرید می تواند به صورت حضوری در محل دفتر مجموعه و در صورتی که شما در شهر دیگری قرار دارید، ارسال کالا به مقصد انجام شود.

نحوه تسویه حساب گونه است؟

با توجه به نوسانات شدید بازار تسویه حساب ها در مجموعه ما نقدی و قبل از ارسال مرسوله می باشد.

نحوه ارسال چگونه است؟

تمامی مرسولات مجموعه ما به سه روش پستی، باربری و هوایی ارسال می گردد و وابسته به شرایط هر مشتری نحوه ارسال متفاوت خواهد بود.

بسته بندی محصولات چگونه است؟

نوع بسته بندی محصولات توسط مشتریان تعیین شده و قبل از ارسال توسط همکاران ما با شما چک خواهد شد تا محصولی که خریداری می کنید به شکلی که دوست دارید تحویل شود.

کار صادرات هم انجام می دهید؟

بله، مجموعه ما با ترخیص کار های مختلف در ارتباط بوده و در صورت نیاز می تواند این خدمت را به شما ارائه کند.

سایر سوالات

آیا محصولات دارای برگه آزمایش هستند؟

این سوال بیشتر در مورد زعفران بیان می شود که باید عرض کنیم، در صورتی که همکاران تاکید داشته باشند حتما نمونه قبل از ارسال آزمایش خواهد شد.

آیا برگه آنالیز فیزیکی برای محصولات موجود است؟

آنالیز فیزیکی اساسا خدمت جدیدی است که توسط مجموعه خشکبار رسکاو عرضه شده و تمامی محصولات برگه آنالیز فیزیکی دارند و در صورت نیاز توسط کارشناسان عرضه خواهد شد.

محصولات شما مرجوعی دارند؟

بله، در صورتی که محصول مورد نظر به صورت غیر حضوری خریداری شده باشد، هنگام رسیدن کالا به دست شما با مشخصات آنالیز فیزیکی و آنالیز آزمایشگاهی مغایرت داشته باشد با احترام مرجوع خواهد شد.

شرایط نمایندگی رسکاو چیست؟

در صورتی که توانمندی همکار در شهر هدف نمایندگی احراز شود، قطعا شرایط بسیار ساده ای برای نمایندگی خواهیم داشت.

از ما بپرسید